Dieta na masę
Posted on: Styczeń 14, 2017, by : admin
pearl-harbor-80388_1280

Dla osób pracujących nad swoją sylwetką bardzo ważnym elementem jest ilość kalorii, które dostarczają do swojego organizmu. To, ile jemy powinno zależeć w głównej mierze od tego, co chcemy osiągnąć. Osoby, które chcą pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej powinny zmniejszyć ilość kalorii o około 200-300 od całkowitego zapotrzebowania na kalorie w zależności od zamierzonych celów oraz tępa, w jakim chcemy tracić na masie. Wiele osób chce jednak zwiększyć swoją masę mięśniową. W tym celu powinniśmy zwiększyć ilość dostarczanych kalorii oraz zwiększyć ciężar, z jakim trenujemy. Przy układaniu diety na masę warto też pamiętać o tym, że powinniśmy jeść tylko najbardziej wartościowe rzeczy bogate w makroskładniki. Powinno się zwiększyć między innymi ilość białka w diecie. Ważnym elementem takiej diety są również różnego rodzaju suplementy. Należy też pamiętać o odpowiedniej ilości płynów, które powinniśmy spożywać. Odpowiednio dobrana dieta powinna też iść w parze z dobrym treningiem – oba te czynniki są bardzo ważne w budowaniu masy mięśniowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *